Pakalpojuma pieredzes patiesības mirklis

Dalies

Grūti maināma vai pat neatgriezeniska pārliecība par saņemtā pakalpojuma dizaina kvalitāti un tā sniedzēja profesionalitāti var rasties pavisam vienkāršās situācijās, piemēram, saskaroties ar lēnu tīmekļa vietnes ielādes ātrumu vai kontaktpersonu nesasniedzamību. Pakalpojumu dizaina valodā šādas situācijas, kuras veido un maina cilvēka viedokli, dēvē par pārbaudes brīžiem jeb patiesības mirkļiem (moments of truth).

Valsts pārvaldes iestāžu pieredze, meklējot risinājumus svarīgiem problēmjautājumiem Valsts kancelejas Inovācijas laboratorijas koprades darbnīcās, atklāj, ka katrai detaļai ir nozīme. Aicinām apzināt šķēršļus veiksmīgai saskarsmei, vienlaikus pievēršot uzmanību patīkamas sadarbības priekšnoteikumam – cilvēcīgai attieksmei. Tā nonākam soli tuvāk spējai smagu patiesības brīžu vietā radīt viegli un pat pacilājošu pieredzi kā sev, tā citām iesaistītajām pusēm.