Risinājums, kas nodrošina veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējiem kvīšu par sniegtajiem ārstnieciskajiem pakalpojumiem reģistrēšanu digitāli, un to datu automātisku nodošanu Valsts ieņēmumu dienestam (VID). Veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēji, sagatavojot pārskatus par e-kvīšu izlietojumu, var katrai kvītij norādīt, vai pacients ir izteicis vēlmi, ka viņam izrakstītā kvīts tiek iekļauta Gada ienākumu deklarācijā kā attaisnoto izdevumu dokuments – pēc kā attaisnoto izdevumu kvītis EDS tiek automātiski pievienotas izveidotajās Gada ienākumu deklarācijās.
E-kvīšu risinājums ļauj ātri iesniegt attaisnoto izdevumu maksājuma dokumentu datus EDS, neveicot garas un apgrūtinošas čeku datu ievades un reģistrēšanas funkcijas – visi pārskatam par e-kvīšu izlietojumu nepieciešamie dati jau ir pieejami medicīnas pakalpojuma sniedzēja uzskaites sistēmā.
Rezultātā ir ievērojami samazināts laiks un finanšu resursi – nodokļu maksātājiem gada ienākumu deklarācijas iesniegšanai, veselības aprūpes pakalpojumu sniedzējiem, kā arī samazinās papildu izdevumi kases aparātu un sistēmu iegādei, kas būtu nepieciešami izsniedzot tradicionālos čekus par pakalpojumiem.